Основні публікації |
Монографії:
- Чорна М. В. Формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі: монографія / М. В. Чорна, Л. М. Філіпішина. – : ХДУХТ, 2007. – 155 с.
- Власова Н. О. Ефективність політики фінансування необоротних активів підприємств торгівлі : монографія / Н. О. Власова, М. В. Чорна, С. О. Зубков ; ХДУХТ. – Харків : ХДУХТ, 2008. – 267 с.
- Чорна М. В. Оцінка конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі : монографія / М. В. Чорна, Ю. А. Овчаренко. – Харків : ХДТУБА, 2010. – 177 с.
- Чорна М. В. Формування ефективної інвестиційної політики підприємства : монографія / М. В. Чорна, С. В. Глухова. – Харків : Шейнина О.В., 2010. – 210 с.
- Чорна М.В. Управління конкурентоспроможністю підприємств роздрібної торгівлі: теоретико-методологічні засади та практичний інструментарій : монографія / М.В. Чорна. – Харків : ХДУХТ, 2010. – 426 с.
- Чорна М.В. Науково-теоретичні засади формування людського фактору в антикризовому управлінні підприємств: монографія / М.В. Чорна, Г.І. Забродська. – Харків : ХДУХТ, 2012. – 125 с.
- Власова Н. О. Формування ефективної цінової політики підприємств торгівлі: монографія / Н. О. Власова, М. В. Чорна, Н. С. Краснокутська, Т. Б. Кушнір та ін.; ХДУХТ. – Харків : ХДУХТ, 2012. – 379 с.
- Власова Н. О. Економічний механізм регулювання підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі : монографія / Н. О. Власова, М. В. Чорна, М. В. Бєляєва; ХДУХТ. – Харків : ХДУХТ, 2013. – 157 с.
- Чорна М. В. Формування людського фактора в антикризовому управлінні підприємств : монографія / М. В. Чорна, Г. І. Забродська; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків, 2013. – 124 c.
- Чорна М. В. Оцінка інвестиційного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі : монографія / М. В. Чорна, І. О. Жувагіна; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі, Н.-Д. центр “Екон. проблеми розвитку підприємництва в Україні”. – Харків : Лідер, 2014. – 153 c.
- Управління оборотними активами на підприємствах роздрібної торгівлі : монографія / Н. О. Власова [та ін.]. – Харків: ХДУХТ, 2014. –258 с.
Навчальні посібники:
- Чорна М.В. Проектний аналіз : навч. посіб. / М.В. Чорна. – Харків: Консум, 2003. – 228 с. (гриф МОН)
- Чорна М. В. Маркетинг : навч. посібник / М. В. Чорна, О. С. Іванілов, , Т. Б. Кушнір та ін. – Харків: ХДТУБА, 2007. – 302 с. (гриф МОН)
- Чорна М.В. Маркетинг : навч. посібник / М. В. Чорна, О. С. Іванілов, Т. Б. Кушнір та ін. – 2-е вид., доп. і переробл. – Донецьк: «Східний видавничий дім», 2009. – 312 с. (гриф МОН)
- Чорна М.В. Стратегія підприємства : навч. посібник для самостійного вивчення дисципліни / Л.Д. Забродська, М. В. Чорна, І.Ю. Мелушова, Г.І. Забродська. – Харків: ХДУХТ, 2010. – 383 с. (гриф МОН)
Наукові статті та матеріали науково-практичних конференцій:
- Чорна М. В. Сучасний стан та особливості розвитку підприємств торгівлі / М. В. Чорна, О. Б. Чернега // Вчені записки Харківського інституту управління: Серія «Наука і практика управління». – Випуск № 26. – Харків: ХІУ, 2009. – С. 229 – 235.
- Чорна М. В. Взаємозв’язок основних понять теорії конкурентоспроможності / М. В. Чорна // Вісник Сумського державного університету. – 2009. – № 2. – С. 186–191.
- Чорна М. В. Система управління конкурентостійкістю підприємства: характерні ознаки та особливості / М. В. Чорна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. праць ХДУХТ. – Харків, 2009. – Вип.1 (9): у 2-х ч. Ч 1. – С. 464 – 472.
- Чорна М. В. Конкурентостійкість підприємств: ознаки та умови виникнення / М. В. Чорна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Хмельницький. – 2009. – №1 (125) – С. 41 – 44.
- Чорна М. В. Обґрунтування підходу до визначення ефективності діяльності підприємств торгівлі як основи їх конкурентостійкості / М. В. Чорна // Формування ринкових відносин в Україні. – 2009. – № 7-8. – С. 113 – 128.
- Чорна М. В. Трансформація підходів до управління підприємствами торгівлі / М. В. Чорна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. праць ХДУХТ. – Харків, 2009. – Вип. 2 (10). – С. 308 – 315.
- Чорна М. В. Особливості сучасних теорій управління підприємствами / М. В. Чорна // Вісник Східноєвропейського університету економіки та менеджменту. – 2009. – №2. – С. 183 – 191.
- Чорна М. В. Методика оцінки ефективності інноваційних розробок / М. В. Чорна // Торгівлі і ринок: Тематичний зб. наук. праць – Донецьк: ДонНУЕТ, 2009. – Вип.27. – С. 416 – 422.
- Власова Н.О. Методика оцінки ефективності цінової політики як конкурентної переваги підприємств торгівлі / Н.О. Власова, М. В. Чорна, О. М. Блохіна // Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2009. – С. 608 – 613.
- Власова Н.О. Сучасні особливості підприємницької діяльності в торгівлі в умовах діючого механізму регулювання / Н. О. Власова, М. В. Чорна, М. В. Бєляєва // Торгівлі і ринок: Тематичний зб. наук. праць – Донецьк: ДонНУЕТ, 2009. – Вип.27. – С.243 – 247.
- Чорна М. В. Особливості конкуренції в сучасній роздрібній торгівлі України / М. В. Чорна // Науковий вісник Одеського держ. екон. ун-ту. Сер. Економічні науки. – Одеса, 2010. – Вип. 13 (114). – С. 183 – 192.
- Чорна М. В. Формування ланцюжка вартості підприємств роздрібної торгівлі як основи управління конкурентоспроможністю / М. В. Чорна // Формування ринкових відносин в Україні. – 2010. – №11. – С. 170 – 175.
- Чорна М. В. Концепція управління конкурентоспроможністю підприємств роздрібної торгівлі / М. В. Чорна // Агросвіт. – 2010. – №22. – С. 34 – 40.
- Власова Н. О. Система оцінки ефективності цінової політики підприємств роздрібної торгівлі / Н. О. Власова, М. В. Чорна // Схід. – 2010. – № 2 (102). – С. 8 – 14.
- Чорна М. В. Проблеми національної економіки з формування людського фактору в Україні / М. В. Чорна, Л. Д. Забродська, Г. І. Забродська // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. праць ХДУХТ. – Харків, 2011. – Вип. 1 (13). – С. 207 – 216
- Чорна М. В. Методичний інструментарій оцінювання ефективності інноваційної діяльності підприємств / М. В. Чорна, С. В. Глухова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. праць ХДУХТ. – Харків, 2011. – Вип. 2 (14). – Ч. 1. – С. 227 – 235.
- Чорна М. В. Особенности конкуренции предприятий в условиях цикличности развития национальной экономики / М. В. Чорна, С. В. Глухова // Актуальные проблемы современной экономики и общества: Сборник статей Международной науково-практической конференции. – Казань: Казанский кооперативный институт, 2011. – С. 460 – 463.
- Чорна М. В. Оцінка рівня впливу зовнішніх чинників на розвиток сучасної роздрібної торгівлі / М. В. Чорна, Т. Б. Кушнір // Збірник наук. праць Харківського інституту бізнесу та менеджменту – Харків : ХІБМ, 2012. – С. 88 – 98.
- Чорна М. В. Ефективність формування центру управління конкурентними перевагами на підприємствах торгівлі / М. В. Чорна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2012. – Вип. 2. – С. 58-62.
- Чорна М. В. Методика оцінки ефективності формування центру управління конкурентними перевагами в підприємстві роздрібної торгівлі / М. В. Чорна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. праць ХДУХТ. – Харків, 2012. – Вип. 2 (16). – Ч. 2. – С. 362 – 369.
- Чорна М. В. Концептуальна модель оцінки економічної безпеки будівельних підприємств / М. В. Чорна, І. В. Пірятінська // Вісник економіки транспорту і промисловості. – Харків, 2012. – №4 – С. 141 – 146.
- Чорна М. В. Чинники впливу на розвиток роздрібного товарообороту/ М. В. Чорна // Економічний аналіз : зб. наук. праць кафедри економічного аналізу. – Тернопіль: Терн. нац. екон. універ, 2012. – Вип. №11. – Ч.4. – С. 197 – 200.
- Чорна М. В. Методичний підхід до оцінки інвестиційного розвитку підприємств торгівлі / М. В. Чорна, І.О. Жувагіна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. праць ХДУХТ. – Харків, 2013. – Вип. 1 (17). – Ч. 1. – Вип.1. – С. 100-107.
- Чорна М. В. Підбір персоналу на підприємстві: системний та процесний підходи / М. В. Чорна, М. М. Білоножко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. праць ХДУХТ. – Харків, 2013. – Вип. 1 (17). – Ч. 1. – Вип.1. – С. 69-76.
- Чорна М. В. Метод оцінки інтенсивності попиту на продукцію підприємств ресторанного господарства / М.В. Чорна, О.Є. Чатченко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : зб. наук. праць ХДУХТ. – Харків, 2013. – Вип. 1 (17). – Ч. 1. – Вип.2. – С. 69-75.
- Чорна М. В. Концепція оцінки попиту на продукцію підприємств ресторанного господарства / М.В. Чорна, О.Є. Чатченко // Бизнес Информ. – 2013. – № 8. – С. 185-191.
- Чорна М. В. Методичний підхід до оцінки структури попиту на продукцію підприємств ресторанного господарства / М.В. Чорна, О. Є. Чатченко // Бизнес Информ. – 2013. – № 11. – С. 212-216.
- Пічугіна Т. С. Матричний метод оцінки ефективності управління інноваційною діяльністю підприємств торгівлі ] / Т. С. Пічугіна, М. В. Чорна, М. П. Проскуріна // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2013. – Вип. 2(2). – С. 41-47
- Чорна М. В. Сучасні проблеми формування інвестиційної політики торговельного підприємства / М. В. Чорна, К. О. Головатюк, В. Ю. Тарасенко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2013. – Вип. 2(2). – С. 48-56.
- Чорна М. В. Принципи оцінки інвестиційного потенціалу підприємства роздрібної торгівлі / М. В. Чорна, І. О. Жувагіна, Д. О. Горіцин // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. – 2014. – Вип. 1. – С. 87-96.
- Чорна М.В. Методика визначення потреби підприємств роздрібної торгівлі в інвестиційних ресурсах / М.В. Чорна, І.О. Жувагіна, Л.М. Філіпішина // Акутальні проблеми економіки – 2014. – № 1(151). – С. 240-246.
|